16 Juni

Först var det jobbet sedan bar det av hemåt! väl hemma så ringde Alicia och frågade om jag och Daisy ville med och träna agility, så vi åkte till gnesta brukshundklubb och tränade i en timme, riktigt roligt! ingen av oss har tränat något sedan introduktionskursen, men hundarna kom ihåg och de körde på som om de inte har gjort annat ;)



Åkte sedan ut till Billsta för att prata med Carina om när jag kan komma med Simona till billsta, då hon ska stå där i 4 veckor. vi bestämde att jag ska ta dit henne på söndag så det ska bli riktigt kul.

för er som inte vet så undrar ni säkert varför hon ska dit. Timjan har aldrig blivit avvand från Simona och Timjan är nu 7 år och någon gång ska Eva sälja henne. så vi bestämde oss för att de ska vara ifrån varann i 4 veckor i sommar. simona ska jag ha på foder på billsta och Timjan ska till ett stall i gnesta, hos tränaren Kjell för er som vet vem det är. Ska bli spännande att se hur hästarna reagerar, men det blir nog bra tillslut! de lär bli jätte lyckliga när de får se varann igen sen ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0