15 Juni

jobbade först och sedan följde jag med mamma och Linnea in till södertälje. linnea skulle till tandläkaren och sedan skulle mamma till frissan där cissi skulle färga mammas hår... när jag väl satt där på salongen så kom Camilla in och det blindstyret såg ingenting och gick igen för att sedan komma tillbaka och klippa luggen, men DEN gången såg hon mig, haha!

Hem och äta middag för att sedan åka ut och rida Simona tillsammans med Eva och Timjan. blev mycket galopparbete och lite skutt på små hinder i skogen som någon byggt upp. så skönt att jag ÄNTLIGEN kan galopper apå simona ute. har inte kunnat göra det på typ 1 år om inte mer, just för att hon har bara kört upp huvudet och stuckit iväg med mig. men nu har vi hittat den perfekta lösningen och allt blir så mycket trevligare! det allra roligaste är att se hur glad simona blir över att få galoppera mycket på varje ridtur! Imorgon ska Erika prova rida henne med det som jag ridit så hoppas att det går lika bra för henne!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0