13 Juni

Idag åkte jag och Eva med Timjan till Gnesta för att Eva skulle träna för Kjell. Sist vi åkte dit tog det typ en halvtimme att lasta henne men idag tog det typ max 2 min, hon stannade en gång och sen klev hon bara rätt in. gick jätte bra på lektionen också, fina övergångar och hon slappnade av! när vi skulle hem var vi beredda på en riktigt match (sist fick vi in henne efter 1 timme). men idag var hon jätte snäll, hon backade några steg och sen gick hon bara på! DUKTIG HÄST! 

Var hemma till kl 15.30 ungefär. åkte då hem och bytte om, åt middag och åkte sedan ut till Billsta för att titta på när sabina red Pantera! Det regnade innan hon red och efter, men inte under tiden, vilket var väldigt skönt! Sabina fick upp mig på Pantera sen och det var ju barbacka så det kändes inte så jävla säkert med tanke på att det är första gången jag rider henne, hon göra kraftiga protester när hon itne orkar jobba (stegrar, kastar sig, helomvändningar, tvärnitar mm). men hon var jätte snäll, men ska prova henne en gång till men då med sadel! ;)  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0