12 Juni

Sov till 12 idag, så jävla skönt! såg att det var ett usek möte idag kl 12 men orkade inte gå och jag ska ju ändå gå ur Usek så kändes lite onödigt!  :P

Åkte ut till Simona vid 1 tiden, red ut på en lång tur med Eva och Timjan, Lundbyrundan för er som vet vad det är för ngn. Simona var lika duktig i galoppen idag och vi galopperade typ på alla ställen som det gick, och de var knappt svettiga. förr blev Simona svettig efter en kort galopp för hon kämpade emot så mycket men de här två senaste turerna har hon inte alls kämpat emot, känns som om jag har hittat något som hjälper på henne ;)

Timjan har nu märkt att det är jätte kul att ligga bredvid Simona i galoppen och tävla mot henne, så det kommer att bli ett problem!!! visst nu har jag koll på simona, men hon blir så stressad när Timjan kommer upp jämsides, då vill hon bara skjuta iväg och springa från Timjan eller ngt :P men När Timjan galopperar på sådär så kan inte eva hålla in henne för hon sticker lite grann, så får hålla på och blockera vägen för Timjan hela tiden ;)

Kom hhem runt 4 och vid 18.30 ska vi åka upp till Heron city och äta middag samt se på bio! den film vi ska se är typ streetdance 3D, ska bli kul, min första 3D film! hahaha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0