kärlek vid första ögonkastet

jag har blivit kär, riktigt jävla kär i en chihuahua korsning. 87 % chihuahua och resten tibetansk spanniel...

annonsen:
Nu Är vi leveransklara och redo att flytta till nya familjer. Vi är födda den 3 Maj och är 87% chihuahua och resten tibbe. 2 tikar och 2 hanar. Vi är uppfödda i familj med småbarn, katter och stor hund, så vi är vana vid det mesta. Vi söker kärleksfulla nya hem och vi är Veterinärbesiktigade, chipmärkta, vaccinerade, avmaskade och registrerade i jordbruksverket. Tikarna kostar 7500:- hanarna 6500:- Vi söker ej fodervärd eller avbetalning.


här är den valpen som jag är helt kär i! visst är den gudomlingt söt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad söt, ska du köpa eller? älskar de chokladfärgade, hade tänkt para tequila med en chokladhane, men nu får jag se vet ju inte om jag kommer kunna avla på henne :/

2010-07-09 @ 23:14:04
URL: http://engelstoft.blogg.se/
Postat av: Emma

jag kan tyvärr inte köpa nu, fungerar inte med skolan och allt. men jag har bestämt mig för att jag ska köpa en efter studenten! så ett år kvar ;)



men de chokladfärgade är väldigt fina! de är inte så vanligt väl? eller inte vad man ser iaf.

2010-07-10 @ 20:04:39
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0