jag tror mitt hjärta smälte!

Igårkväll åkte jaghem till moa och grillade och hade det allmänt trevligt! pappa kom och hämtade mig vid 10 i morse då vi skulle åka vidare upp mot grönan med pappa och compani, en trevlig dag med mycket snurr! åkte därifrån vid halv 7, hem och åt middag för att sedan åka ut till stallet och ta hand om pållarna!

Red dressyr på banan med Simona och hon var jätte mjuk och fin, riktigt rolig att rida! och måste berätta en sak som fick mig att smälta, falcon GNÄGGADE när jag kom! och mitt hjärta tog typ ett skutt, haha nej men blev så jävla glad! jag hade hämtat in honom från hagen och han stod i en box. sen gick jag förvi boxen och han gnäggade, men jag tänkte mer att det var för att få godis. men sen när jag gick till boxdörren så gnäggade han igen och kom fram till dörren!! i vanliga fall går han till andra änden av boxen när man kommer. jag kan inte beskriva hur det kändes, att han av alla gnäggade!

Men nu är det nog med prat om hästarna, kommer ändå inte få träffa dem förrän på måndag eller tisdag nästa vecka för imorgon bitti åker vi till Gotland! båten går kl 8.00 så bara att stiga upp kl 05.30, jippi!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0