8 Juli

Idag var det en väldigt tidig morgon! halv 8 åkte jag tillsammans med Erica till billsta för att ta in hästar till hovslagaren. Jag var ansvarig öveer det idag så det var bara att bita ihop, men det var endast 3 hästar + en hov så det tog typ 2 timmar bara! åkte sedan hem och bytte om för att sedan se fram emot en dag på stranden! Härligt varmt i vattnet, jag älskar Yngern! :D

Åkte hem redan vid 2 tiden då det blev mulet och kallt när solen försvann! jag och mamma åkte sedan in till stan för hon skulle köpa en bikini och sedan övningskörde jag hem! var så sjukt länge sedan ajg gjorde det, typ oktober förra året eller ngt sånnt. men var inte så ovant! ;)

Sedan på kvällen åkte jag ut till Beatrice och så tog vi en tur ut på hennes pållar, riktigt mysigt och perfekt ridväder!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0