7 Juli

Idag var det STRÅLANDE SOL! :D

har legat på stranden från tidig morgon till 3 tiden, riktigt härligt! har även märkt att jag fått en hel del färg! :D om jag jämför med mig själv så är jag skit brun, men tanke på hur jag brukar vara, men när man jämför med ngn annan (som inte är beatrice eller erica) så ser jag fortfarande jätte blek ut, inte kul! Nästan precis när jag kommit hem från stranden så gick jag till erica då vi skulle bada i hennes pool, men måste säga att det kändes varmare i sjön än vad det var i poolen. men jag tror att det blir en helt annan kyla/värme i sjön än vad det blir i en pool. det känns så iaf ;)

på kvällen åkte jag ut och tog ett dressyrpass på Simona och idag fick jag igenom henne ordentligt i båda sidorna, och när hon väl har släppt så är hon rolig att rida dressyr på för hon lyssnar på minsta lilla. men idag fick jag ta ganska så mkt i henne, så antagligen var hon inte helt igenom, men Erika rider dressyr imorrn sså vi får hoppas att allt släpper då! :D

Imorgon blir det till billsta då jag har hand om hovslagningen imorrn, är endast 4 hästar så det tar nog inte speciellt lång tid. Sen blir det STRANDEN! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0