6 Juli

Idag var det tänkt att vi skulle åka till stranden, men nej det tillät inte vädret, det ändrade sig i sista sekund! kan ju säga det att mamma INTE var överräns med vädret! Mamma bakade bullar ist så när jag vaknade strax efter 12 åkte jag till mamma och fikade, riktigt gott var det! stannade där till 4 tiden då jag åkte hem till pappa igen!

På kvällen åkte jag ut till stallet för att rida ett dressyrpass på Simona! började rida i ridhuset och det gick någorlunda bra med tanke på att det var länge sen vi red ett riktigt dressyrpass. men sen var det en häst som gnäggade och då  ville hon inte jobba mer så gick ut till utebanan istället som blivit ledig. där ute blev hon skit jobbig och vägrade ställa vänster, hon böjde inte änns på nacken! och inte tog hon skänkeln heller, skit jobbig. jag fick inte igenom henne så gav upp då jag bara blev irriterad och det skulle inte hjälpa ett dugg!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0