5 Juli

Idag var det tänkt att vi skulle åka till stranden då det skulle vara sol på förmiddagen, men inte fanns det där ngn sol! mammas första dag på semestern och planerna  blir förstörda, men aja det är väl sånnt som händer. det fick ist bli storstädning av mitt rum under förmiddagen då vi gått upp halv 10 med tron om att åka till stranden. vid 1 tiden började det klarna upp så vi åkte hem till vår moster som bor ute på solåkrabyn. där finns det en pool som man får bada i så vi gick dit och badade ett tag. 28 grader varmt, hääärligt!

Vid halv 3 åkte jag och mamma till stan för att åka förbi stigbygeln och kolla på ridbyxor till mig och sedan åka till ica maxi och handla mat och lite annat. Det första vi möttes av på stigbygeln när vi kom innanför dörren var en sjukt söt chihuahua! den var otroligt söt, jag skämtar inte! den var typ gyllene brun och långhårig. när vi gått runt lite i affären så kommer den fram till oss och visar sitt godisben och är jätte stolt! jag blev helt kär, skämtar  inte! ville bara stoppa den innanför tröjan och  dra! men det kunde jag förstås inte göra :P

Blev iaf att jag köpte ett par beiga ridbyxor, de var jätte sköna och ville ha ett par ljusa nu till sommaren då det inte blir lika varmt som ett par mörka. köpte även en achennosgrumma till Simona och ett par ridhandskar som matchade mina ridbyxor!

När vi väl kommit hem igen blev det att åka vidare till pappa, äta middag och sedan följa med Erica ut till hennes stall för att fota när hon red Jannie! Där fanns det två valpar som var helt underbara! det var jack Russel och ja vet inte vad jag ska säga mer än att de var otroligt roliga ;)

Sedan följde hon med mig till Simona då jag red i hagen barbacka och hoppde lite små skutt på terränghindrena ;)

Bilder kommer, datorn verkar ha problem att samarbeta på kvällen, fråga mig inte vrf!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0