4 Juli

Igårkväll när jag åkte ut till simona för att rida så skulle eva med för att hälsa på henne... stona hade flyttat till en annan hage idag och det hade visst varit lite vilt och simona har fått sig en spark på vänster bakben. men som tur var så var det ganska högt upp så hon är endast svullen och öm men hon haltar inte vilket är väldigt skönt! blev ingen ridning då jag kände att jag inte orkade, släppte henne bara lite i ridhuset men den trötta hästen ville ju inte springa ;)

Idag blev det att ställa klockan då jag, Eva och Erika skulle hjälpas åt att skura boxarna där Simona och Timjan vanligtvis bor! och jag kan ju säga det att det blev mycket finare nu när det inte är en massa bajs fläckar och äckel på dem. de ska även målas igen så det kommer bli super fräscht när hästarna kommer tillbaka. sen är det väl lika äckligt efter ett tag igen men det får man ta ;) vi höll på från halv ett till fyra tiden, riktigt flitiga! Blev att åka hem och ta det lugnt ett tag innan vi beställde pizza! vid halv 8 tiden åkte vi ut till Järna badet så Daisy kunde få bada lite, och måste säga att det var väldigt uppskattat!

På kvällen åkte jag, linnea och mamma till Heron för att se Eclipse, för mig var det då andra gången jag såg den och måste säga det att den var bättre andra gången!



Hon sätter sig och pissar i vattnet?!











Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0