29 Juli

Jag måste säga det att den här dagen har varit otroligt tråkig och ointressant att skriva om. ställde klockan på halv 10 då jag skulle passa kusinens hund, men sen ringde hon och sa att jag inte behövde längre så då hade jag alltså gått upp i onödan. Sedan ringde syrran och frågade om vi skulle åka och hälsa på pappa på båten i Oxelösund, han seglade det tidigare i veckan, så då gjorde vi det. hemma igen vid 2 tiden, då det spöregnade! resten av dagen har jag bara suttit känns det som, har varit inne på datorn och tittat på tv, mycket lång dag!

hoppas på att morgondagen blir bättre, dock så ska jag städa hos farfar ett par timmar men som tur är så är det en engångsgrej!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0