26 Juli

Idag kom jag hem från Gotland, riktigt skönt! tog en tur ut till stallet för att fixa med Falcon, lotta hade hand om honomn under tiden som jag var på Gotland, men såhär o efterhand fick jag höra att hon inte lyckades fånga honom en enda gång så han har bara stått i hagen å haft det skönt. jag fick in honom hyffsat lätt vilket var skönt! Åkte sedan hem och åt middag innan jag åkte ut igen för att rida Simona. Men otur som jag hade så var simona svullen på ryggen, typ ett skrapsår så kunde inte rida, men då jag ksulle rida ut med sabina och ziro så fick jag låna Pantera och så red vi p åbanan ist.

Måste bara säga det att Pantera är nog den svåraste hästen jag har ridit,, förstår att sabina har haft det svårt xD

IMORGON FLYTTAR HÄSTARNA HEM! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0