22 Juli

Dagen tillbringades på stranden, riktigt härligt! på  kvällen tog jag och pappa en biltur till Russparken för att se om vi kunde se några, och det gjorde vi. jag gick in i hagen, man får säkert inte det, men vill man ha kort så måste man! ;)

de var inte speciellt skygga, men de kom inte fram heller, förutom en!

Det var ett hingst föl, kan inte ha varit så gammalt. men såfort jag kom närmre så gick han raka vägen fram till mig och började lukta/nafsa i min tröja, och sedan naffsade han på min arm vilket inte var lika skönt, men han var verkligen inte ett dugg rädd!!

Bilderna suger, hade fel inställning på kameran och hade fullt upp med att hålla fölet en bit ifrån :P



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0