18 Juli

Idag är det Simonas medryttare som har hand om henne så åkte endast ut och skötte om Falcon. Jag tycker att hans sår såg värre ut idag, men hoppas att det blir bättre!

Måste bara säga det att Falcon är verkligen en speciell ponny, han är så försiktig att det finns inte, aldrig mött en häst som är så försiktig. han gör absolut ingenting som man inte sagt åt honom att göra. och bara på de här 7 dagarna som jag har haft hand om honom så har han förändrats något enormt. han har blivit bättre att fånga i hagen, han vågar röra på sig när man borstar honom, han visar att det är skönt att bli kliad (förut rörde han inte en min) och han är helt enkelt inte lika försiktig av sig längre!

här kommer iaf lite bilder på falcon!



haha, skönt att bli kliad!


jag skämtar inte när jag säger att hans mule är den lenaste mulen som jag någonsin har pussat på!



Sen efteråt följde jag med erica ut till Lugnet då hon skulle hoppa två hästar, men stannade bara och titta när hon hoppade den första hästen då jag skulle hem och äta middag sen. btw så var erica med mig till Falcon och det är även hon som har tagit bilderna, ni hittar henne på tygeltag.blogspot.com.

Erica och HD





Kommentarer
Postat av: Erica

Nämen fyfan vilken jävla min jag har XD

2010-07-19 @ 10:06:27
URL: http://Tygeltag.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0