12 Juli

Blev ingen tur med båten igår kväll, för pappa skulle se på fotbolls vm. men efter matchen, ca 23.15 så åkte vi till Yngern och doppade oss, riktigt skönt! idag åkte vi med mamma till stranden, var där till typ halv 12 då det började regna :P när vi varit hemma en stund så blev det självklart fint väder igen så då åkte vi till solåkra och badade i poolen!

vid halv 4 åkte jag ut till billsta då jag skulle hjälpa till och springa med Ziro på veterinärbesiktningen, skulle även ta hand om Simona och Falcon!

självklart så glömde jag godis när jag skulle hämta falcon i hagen så tog ett tag att få in honom! men jag hoppas att det blir bättre om några dagar då han har fått komma in några ggr och fått godis! :P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0