11 Juli

Idag har det varit en sjukt varm dag! En dag som man bara måste ligga på stranden men det gjorde jag dock inte! Var på billsta hela dagen,  9-17.30 för at hjälpa Lotta då hon har ridläger. Det var olidligt varmt, man blev alldeles svettig och helt slut av att bara stå stilla. jag skulle ridit med i sista gruppen då det var hoppning men det var ju bara att glömma i den här värmen. tycker synd om de som red men även om lotta som stod ute på ridbanan i 4 timmar!!!

Räddningen idag var att jag, Sabina och Tove tog moppen till Akarn vid 12 tiden och badade lite medan ridlägerbarnen åt lunch. det var riktigt skönt måste jag säga! men nu känns det knappt som om man badat någonting! men ikväll blir det väl antagligen att vi drar ut med båten eller ngt över en natt, för pappa hade tydligen packat för det...

Akarn


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0