10 Juli

Idag har det varit en väldigt stor dag för mig och Simona! det är nämnligen så att hon badat för första gången i hela sitt liv! :D

Red till Akarn (en sjö i närheten av billsta) med Sabina vid halv 5 tiden för att bada med hästarna. trodde dock inte att simona skulle bada men Pantera älskar att bada så det var värt det iaf! men när vi kom fram så  försökte jag få i simona från marken, och efter ett tag hoppade hon i så kände att det inte var så bra att stå på marken. så hoppade upp på henne ist å då tvekade hon lite men sen gick hon ut till pantera! vi gick i flera ggr å hon gick så långt så vattnet var vid magen, så jävla härlig känsla, var så himla glad! hon gick dit Pantera stod hela tiden, så hade hon stått längre ut så hade troligen Simona också gått  dit. det som var lite läskigt var det att gå i helt själv i vattnet utan Pantera, me ndet ska vi öva på i veckan! :D

från kl 9 tills de att vi red iväg så hjälpte jag till på Lottas ridläger, jätte varmt men jag och Sabina tog moppen till arkarn när barnen hade lunch och badade lite, riktigt skönt att svalka sig annars hade vi aldrig orkat med dagen kan jag ju säga!

På bilden syns det hur mycket hon badade!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja skönt att det är stort :) då får man plats. Och mkt folk så då har man alltid nåt att lyssna och titta på :P Havet är bara skönt :D inte så kallt, visst kallare i havet men gör inte så mkt :p

2010-07-11 @ 11:29:51
URL: http://maddewestergard.blogg.se/
Postat av: Madde

Oh va långt hon gick i :o Mina hästar går så det är cirka 10 cm till magen :p haha. fast de älskar att stå med hovarna i vattnet och bara njuta :P

2010-07-11 @ 11:32:14
URL: http://maddewestergard.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0