1 Juli

Idag har det varit en lång dag men so har gått väldigt fort. Det där lät nog lite konstigt men ni fattar poängen i det hela (:

Till stallet kl 8.00 för att hjälpa Camilla i stallet + hålla henne sällskap, hon var ju inte på topp idag direkt! ;)
Vid 11 tiden red jag ut med Alina och My och det var väldigt trevligt! red skroten och då berättade hon att det står Lamor där, men när vi kommer dit å jag längtade efter att se dem så fanns de inte där, hon ljög för mig!! :( nejdå, de brukade tydligen stå där menn inte idag icke!

Hemma vid 12.15 för att åka till solåkra där mamma jobbar och lämna hennes matlåda som hon glömde i morse, början till senil? Åkte sedan hem och nördade framför datorn för att sedan åka till Beatrice vid 22 tiden. hon skulle longera Aida (unghäst på 2 år) och sedan rida Plaza (6 eller 7 år tror jag?). jag provade även Plaza lite för första gången och måste säga det att hon var väldigt trevlig men inte som jag trodde att hon skulle vara ;)

Nu är jag hemma igen och har ätit för ska snart iväg med Blondiemöken MOA GODENIUS! :D vi ska ta en lite tur på hennes moppi till billsta för hon vill checka de nya pållarna å sen drar vi och våldgästar Lotta om hon är hemma ;)

haha nu vet ni exakt hur min dag har sett ut, tider och allt, lite väl kanske men kan inte rå för det, annars fattar man ju inte hur länge jag varit på ett ställe ;) kanske ska tillägga att klockan är 17.14 nu ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0