Kort om mig själv

Det ända som är kvar nu är väl att berätta lite om mig själv, vet inte riktigt vad som finns att berätta... Jag heter Emma och blir 18 år om drygt två veckor (SKIIIIT KUL!). Jag bor i järna och går på ett djurgymnasium i södertälje där jag går linjen djurpark/sällskapsdjur. Som ni kanske förstått på bloggen så håller jag på med hästar, vilket jag gjort sedan 5-6års åldern. Jag gillar i stort sett alla djur, de djur som jag verkliigen inte förstår hur man kan tycka om är små kryp och ORMAR!

Jag rider på Järna ridklubb varje Fredag men har även Simona som jag rider så mycket jag hinner med! På torsdagar ska jag börja träna med vår hund Daisy, det är en Miljöträningskurs som hålls varje torsdag på södertälje syd. Har varit på den en gång och den verkar vara väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0