Ridlektioner

Har glömt att berätta om gårdagen! Under skoldagen red jag på Srk. red då en stor valack som är 175 cm hög vid namn Uvarone, som är väldigt mysig att rida. själva övningen gick väl sådär, skulle göra öppna i galopp. Men han går väldigt mycker in med rumpan när man galopperar och bytte galopp väldigt lätt. Det problemet jag hade var att han bytte galopp  när jag försökte få in framdelen innanför spåret!


På kvällen hade jag Ridlektion på Billsta. Hade Carro som vikarie då Lotta var på julbord! Red Lottas ponny Snabb och vi hoppade! riktigt roligt med en lätt men rolig övning. hoppade endast på en liten fyrkant med ett räcke på varje sida. Övade mycket på att han skulle vänta med att hoppa av, då han gärna drar iväg mot hindrena med Emma.

Carro och Snabb på bilden!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0