ridlektion srk

Idag har det varit ridlektion på Srk, och red samma ponny som för två ggr sedan, Jean. Han är en c-ponny som är något mellan pigg och lat ;) Vi hoppade och det gick verkligen jätte bra, slutade på 95 cm. Förvånar mig hur duktig den lilla ponnyn var, trodde inte att hann skulle klamra sig över den oxern ;)

Han hade varit dum med de små barnen i några veckor. han gjorde så att ha nbara staack iväg, spelade ingen roll om de så skrittade. så meningen idag var att jag skulle säga till honom på skarpen när han försökte sticka iväg, men han gjorde ingenting alls ;) så duktig så!

Nu ska jag ta ut Blixten, äta mat och sen vidare till Billsta för att ha min kvällslektion. Mer uppdatering om den ikväll!

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Emma-pemma, du får radera länken till Corncat ;)

Den finns inte längre, its gone.

Men länka gärna till min "nya" som inte är ny längre.. Men du får förklara hur man sätter in bilder osv som länkr.. jag tror jag vet hur, men är inte hundra och orkar inte "förstöra" för att sedan vara tvunhen att gröa om allt ;)

2010-12-18 @ 07:58:28
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0