rånarhuva

Gud vad jag älskar kylan!!! ELLER INTE! :( det är så kallt, hela ansiktet fryser så fort man går ut, inte roligt!
I skolan hade jag ett prov första timmen som jag tror gick helt okej (: skulle sedan ha projekt arbete fram till  kl 2 då det är idrott. men det skulle tydligen inte bli någon idrott så då fick vi sluta! åkte från skolan halv 11 men var hemma halv 1. segt när tågen går så sällan.

Ikväll hade jag tänkt ta mig ut och rida en tur på åkern, och hoppas på att jag får mitt ansikte med mig hem! jag vill ha en rånarluva att rida i, någon som vet vart man kan köpa dessa? behöver inte vara över näsa och mun, utan det viktiagste är öronen...


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Kunde inte svara på ditt tidigare inlägg?

Men jag kan gärna följa med och fota någon dag :)



Och den där rånarluvan går väll att köpa på hööks om jag inte minns fel, fast då syns mun och näsa :)

2010-12-01 @ 15:48:04
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: Madde

Du kan köpa på hööks eller på Horze.se, där har de olika modeller :) på stigbygeln har det som ett pannband som skyddar öron men får plats under hjälmen :) verkar jätte skönt för själv så får jag så ont i huvudet med en rånarluva för det blir ingen luft och ett konstant tryck :P men riktigt kyliga dagar kan det va skönt med nåt som går över kinderna :p hehe

2010-12-04 @ 10:43:46
URL: http://maddewestergard.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0