nästan perfekt

hittade en annons som verkade super bra, men hästen stod i åkersberga :(

"Jag söker en medryttare 2 dagar i veckan till mitt halvblodssto. Hon är 13 år, 163 cm, utbildad ca LB/LB med kapacitet för mer och behöver en ryttare med erfarenhet som är mjuk men bestämd. Hon är trevlig att rida men tar lite tid på sig att lära känna en människa på marken.
Möjlighet för träning finns speciellt om du är hoppintresserad. Vi har 5 minuter till ridhus, egen ridbana, rundkorall och långa fina ridvägar där många är kommunala och sköts året runt. Det finns även en belyst ridslinga. I ridhuset finns både hopp- och dressyrträningar som man kan anmäla sig till i mån av plats. Är du tävlingsintresserad (dressyr/hoppning/fälttävlan) kan du även få göra detta om allt funkar.

Då får även ha unghästvana då jag även har en 2-åring som jag ibland kan behöva hjälp med.


Du ska vara över 18 år då vi har åldersgräns i stallet och ska vilja hjälpa till en längre tid.


Vill inte ha några pengar utan ser hellre att du lägger dessa på träningar så att du och hästen kan utvecklas tillsammans och lära känna varandra.
"

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0