Dressyrpass!

Imorgon blir det ridning på srk och sedan på Järna ridklubb och jag längtar som en tok! känns som om det var väldigt länge sedan jag tränade på riktigt! förra fredagen var jag sjuk så missade två dressyrpass, menmen någon gång måste man vara det också.
Det är lite synd att ridningen via skolan är samma dag som jag har min ridlektion på Billsta...

Med simona har det inte blivit mycket till träning, eller jag har ridit dressyr på åkern men där är det så pass mycket snö att man inte kan träna som vanligt och lika hårt. 

Förra fredag red de andra 4 nya hästar på Srk som skulle provas om de kunde passa till verksamheten, och blir irriterad på att jag missade det! vore roligt! får väl hoppas på att få någon av dem imorgon men troligtvis blir det de som red de sist som får dem... ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vilken mysig header :)

2010-12-10 @ 11:16:09
URL: http://fritzzjavel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0