Bloggar jag läser


Dressyrmupparna är en blogg som jag läst väldigt länge, tycker att man lär sig en del om deras inlägg då man märker att de kan väldigt mycket om vad som är bra och inte. Dock tycker jag att de hra blivit lite sämre, men hoppas på att den blir bättre igen så tänker fortsätta följa den ;)


Dennna blogg har jag inte följt så länge, började följa den när ena tjejen köpte Brave Heart som Linn från dressyrmupparna tidigare ägt. tycker det är roligt att se hur det går för den nya ryttaren med honom ;) Men överlag är det en intressant blogg!


Yrsa är en klasskompis till mig. På sin blogg skriver hon mycket om sin medryttarhäst och sina ormar. Om du vill se tidiga inlägg så är det en blogg för dig, då hon är vääääldigt morgonpigg! ;)


Denna blogg tillhör Erica, en tjej som går i 2an på samma gymnasium som mig. Har kännt henne väldigt länge då vi tidigare ridit tillsammans. på hennes blogg kan ni läsa om hennes medryttarhästar och en del om kända hingstar.


Madde går i hästklassen på mitt gymnasium och på hennes blogg får du läsa om hennes hästar och en del andra saker. en trevlig tjej med en intressant blogg! ;)


en blogg som handlar om hennes islandshästar och hennes små vovvar. en intressant blogg om man är intresserad av islandsridning!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0