2 december

har  haft början till förkylning i några dagar nu, men igår bröt allt ut! näsan rinner, hostar, rösten försvinner, tjockt i huvudet och feber. kan det bli bättre? jag som har dubbla ridpass imorgon. det vill jag ju inte missa, men kommer aldrig palla... Hemma från skolan idag men en pipig hund.  hon har blivit lite bort skämd med att få ligga i soffan men nu ska vi vara strängare med det och då lägger hon huvudet i mitt knä och stirrar in i mina ögon samtidigt som hon piper. svårt att motstå denna blick ;) och nu kom huvudet på datorn också, haha!

Kom preccis på att jag glömde öppna den första luckan i adventskalendern igår! hihi då har jag två chokladbitar som ligger och väntar ;) Kanske lite barnsligt med chokladkalender men det kommer jag aldrig att växa ifrån! det hör lixom till julen :D

Kommentarer
Postat av: Yrsa

sv.JA men helgerna funkar topp :)

jaha tråkmåns :P men jag ska köpa en sådan idag iaf ;)

2010-12-02 @ 14:49:20
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/
Postat av: josefine

Vilken underbar header!! Förövrigt trevlig blogg =)

2010-12-03 @ 14:28:52
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0