UTBROTT

Åh jag hatar skolan som jag går i just nu! Allt skiter sig och kommer säkert hamna på någon jävla skit 4h gård på min såkallade djurparkspraktik!!!

Fick reda på idag att skolan inte har några pengar att köpa platser på djurparker eller änns bidra med pengar för boende eller någonting! Visst de kan inte rå för det, de trodde att det skulle komma många 1or så de anställde fler lärare, men det kom 10 stycken ettor… så nu är det typ onödigt med alla lärare som de anställde och det kostar pengar. menmen, får väl skylla mig själv som började på en skola som var nystartad, right?

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Jag håller med till fullo.

Även fast jag och Ida har haft tur, så tycker jag att det är ruttet av skolan!!

2010-09-02 @ 08:04:53
URL: http://corncat.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0