seg uppdatering

nu har jag inte bloggat på några dagar, har helt enkelt inte haft ngn lust! men här kommer en liten snabbenomgång om vad som har hänt sedan sist! :P

6 Augusti
jag och moa hade hand om hovslagaren på billsta idag så det blev en tidig morgon. efter ett ridpass var och en förrymd häst så åkte vi hem vid 2 tiden! jag red falcon och han var lika underbart mysig som alltid! :D skulle åkt till sthlm på kvällen men jag var helt slut så blev att ligga henne och ta det lugnt. vid 12 tiden på kvällen ringde syrran halvt packad och ville åka till farstanäs och bada så jag körde henne och hennes kompis anna dit på moppen så fick de bada. jsag stod då över för det var alldeles för kallt!

7 Augusti
sov länge, vilket var jätte skönt då jag sovit dåligt i veckan. åkte ut till simona och red ut en tur tillsammans med eva! hon skötte sig jätte bra och kunde galoppera henne utan att hon stack iväg eller änns låg på, riktigt härligt! på kvällen var jag barnvakt åt syrran!

8 Augusti
Idag händer det inte speciellt mycket, ska snart dra ut till simona och jobba med galoppen och hoppas att det går lika bra, om inte bättre, än igår! men med den hästen så beror allt på vilket humör hon är på! önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0