9 augusti

idag har det inte hänt så mycket, eller ja inget som är intressant att skriva om. men eftersom jag inte har ngt annat att berätta om så får ni höra iaf. tog en sovmorgon och sedan åkte jag ut till simona och skrittade ut barbacka tillsammans med Eva och Timjan. tyckte inte att simona skulle gå hårt idag då hon var helt slut efter gårdagens galoppträning. hon var väldigt seg under skrittturen och det gjorde att jag var ännu gladare över att jag inte red en vanlig tur. för om hon var trött så hade hon bara blivitt hetsigare och då blir det mer bråk. efter det åkte jag hem ett par timmar och sen drog jag, mamma och syskonen in till södertälje för att köpa studsmatta. det blev dock ingen då vi jämförde mellan de olika butikerna och vissa hann stänga så får ta det en annan dag!

Imorgon blir det att hjälpa eva med att åka med timjan till gnesta för att träna och sen blir det ut i skogen och plocka blåbär med min mamma och moster! hittade några riktigt bra ställen när jag var ute och red! :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0