30 Augusti

Skoldagen gick rätt snabbt, dock slutade vi kl 4 vilket absolut inte var en hitt! Men min snälla mor kom och hämtade mig för att jag skulle hinna till ridlektionen med simona, och tur var väl det, för himlen öppnade sig och det vräkte ner regn!

Senare red jag till Billsta för att rida med på en av Lottas lektioner. Simona skötte sig fint, dock är jag van att rida fram henne på volter för att lösgöra henne, men på den här lektionen var det så mycket barn så var nästan omöjligt att kunna lägga volter och sedan komma ut på spåret igen… men trotts det så slappnade hon av en del. Galopparbetet fick jag ta när barnen ridit klart och lämnat ridhuset, då Simona blev väldigt hetsig när alla hästarna galopperade.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0