3 Augusti

Gick upp vid 9.30 för att ta en morgon tur med Daisy, gjorde sedan mig iordning och åkte hem till pappa för att äta frukost och få massage på ryggen. kan säga det att efter han masserat min rygg så blev det mycket bättre, så det blir samma sak ikväll igen! underbart att kunna röra sig igen! inte för att det är helt bra men snart så! :D

vid halv 11 ungefär åkte jag ut till stallet, provade att rida maja och det gick ganska bra, kunde inte sitta i hennes galopp då det gav stötar upp till ryggen då den är ganska så studsig. hon hade knappt ngn kondis heller, hon blev jätte andfådd när jag jobbade henne i skritten ;)

Åkte hem vid 2 tiden för att duscha och ta mig till vårdcentralen för att ta fästingspruta, visade sig att jag skulle ha tagit den för 3 år sedan, men det gick bra iaf ;)

Nu ska jag snart ta en tur med daisy och sedan bär det av till pappa för att äta middag. sen ikväll går vi allihopa hem till johanna och har en spelkväll! (inklusive Daiys) :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0