15 Augusti

Dagen har inte varit speciellt händelserik! sov till typ halv 12 vilket var jätte skönt! Jag och mamma tog Daisy och Blenda (som vi passade) till en inhägnad så de kunde springa runt och leka lite, så trångt här hemma för dem att leka. sen åkte jag ut till stallet och red timjan. då eva inte visste att jag skulle komma så hade hon tagit ut Simona på en långtur på morgonen... men det gick väl bra med timjan också, skönt att rida en häst som man inte behöver kämpa med att hålla lugn xD

Timjan var lite för seg idag, men hon kan ju inte alltid vara på topp! :P Imorgon hade jag tänkt köra galoppträning med Simona, om jag inte ska rida tsm med Eva. isf får det bli på tisdag ist! :P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0