på nätterna vet man aldrig vad som händer...

haha, på nätterna vet man aldrig vad som händer. syrran ringde mig nu när jag satte på mobilen och frågar: VET DU VAD SOM HÄNDE I MIN LÄGENHET I NATT?! det ända jag kunde komma på var att det hade varit inbrott men det var de inte. Utan hennes Katt doris hade satt på hennes andra lilla katt Eskil... jag blev väldigt  förvirrad och det blir säkert ni också nu.

det är nämnligen så att doris är en hittekatt som vi alltid trott är en tjej! och Eskil är en kattunge som hon köpte i höstas, men typ könsmogen nu. och de trodde de var en kille i början men det visade sig att det är tjej nu.

Doris = Kille (upptäcktes i natt)
Eskil = Tjej

när jag väl fått ihop det så berättade hon att det var så hemskt för att Eskil bara skrek och Doris bet i henne å massa, men när de tillslut slutade så drog johanna tag i Doris och slängde ut honom/henne. stackars Eskil, våldtagen i sitt eget hem av sin kompis!

nu vet syrran inte hur hon ska göra, hon bor i en 2a, och katterna kan hon inte ha tsm men hon vill ju inte lämna bort ngn...

Detta är Doris


Eskil



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0