Hundpromenad

När jag kom hem tog jag en långpromenad med Daisy och gick ut till Simona för att se hur det gått för Erika att rida idag! Så himla skönt väder att gå i, blev varmt fast jag hade en tunn jacka på mig som dessutom var öppen!

haha, det var ju vatten kvar i diket och Daisy älskar att bada så blev lite rejs i dem ;)

Men när vi väl var framme så lekte Daisy med Timjan, eller rättare sagt så var båda jätte nyfikna på varandra men ändå skraja :P Daisy kastade sig mot staketet och då for Timjan upp i en brall så då kutade Daisy in och satte sig mellan mina ben ;) Satte sedan fast Daisy i ett träd utanför hagen, så när Timjan närmade sig henne så skällde hon en gång så då for Timjan iväg i hagen å brallade och hade sig och sen kom hon tillbaka och då skällde hon igen och Timjan for iväg, sen fortsatte dom så en bra stund ;)

TOKDJUR! ;)

Här kommer iaf lite bilder från min tur med Daisy!
Alla bilder är tagna med mobilkamera därav kvaliten







Kommentarer
Postat av: Jinfi §

awws va söt hund(:<3

2010-04-17 @ 22:58:46
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är hon, sötare får man leta efter ;)

2010-04-17 @ 23:57:31
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0