fyfan

Igår eftermiddag vid 5 tiden kom moa och plockade upp mig så åkte vi ut till billsta för att titta lite på när sabina red ;) kallt som fan att åka moppe i leggins men det får man ta :P

När vi var i stallet berättade Sabina att Slawer var sämre igen, och om han inte skulle vara bra idag så skulle de åka till strömsholm och spola leden på honom, alltså öppna upp benet igen... :( men idag hade han varit bättre så hoppas det håller i sig för vill inte mista honom!

Sen skickar cp ungen ett sms till mig och skriver: Asså du Emma shit :O Slawer ramla i boxen och vi får inte upp han, han bara ligger men andreas (veterinären) ska komma. men han har typ gett upp nu.
Tror ni inte jag blev så jävla rädd? typ satt på tåget och funderade på hur jag snabbast skulle komma hem igen!

sen skickar den jävla ungen att det var ett april skämt!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0