Emalj

Idag när jag kom ut till billsta så såg jag att det stod en fux i en box där så tänkte direkt att slawer bytt box, me nsen stod det Emalj på boxen och då fattade jag att det var en ny häst! och det läskiga var att jag kände igen hästen och namnet.

När jag red på västerkumla, utanför nykvarn, när jag var liten så hade jag en ridlärare som heter Jenny och hon hade en fux som heter Emalj! så jag tänkte direkt att det måste vara den. Gick ner och pratade med Lotta och Emalj var från nykvarn från en som heter Lotta, och hon är släkt med jenny men vet inte hur så det måste vara han!

Billsta ska ha honom till sommaren, sen ska de bestämma om de vill köpa honom eller inte!

SNYGGHÄST!


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Ska du gå i morgon?

Jag ska snart iväg å rida, om en timma.. men jag är inne på msn fram till sju och sen runt nio, så logga gärna in :D

2010-04-20 @ 18:09:41
URL: http://corncat.blogg.se/
Postat av: Emma

nej det ska jag inte men det vet du redan! :D

jag är inne när du kommer in igen kl 9! måste fråga dig om lite saker! ;)

2010-04-20 @ 19:37:47
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0