det känns bra nu!

Juste, Christina frågade mig om jag skulle kunna tänka mig att vara extra personal där, om det skulle vara så att de andra inte kan, så nu har jag skriviti på ett anställningsbevis :P sen får man väl se hur mycket det blir, tror inte det blir så mkt men allltid något... men om jag ska vara ärlig så tror jag att det drivs idéellt på helgerna men det märks :P

Idag fyller Jörgen (mammas sambo) år så grattis till honom, och även till min moster som också fyller år! :D

Imorgon ska jag till simona och sedan bär det av hemåt för att jörgen ska firas och sedan blir det ridlektion! då får jag även träffa min slawerplutt <3

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och titta på "the ugly truth" :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0