Alltid något att glädja sig åt

Gick iaf bra att rida Timjan idag, jag flög inte av, fast det var nära! jag travade upp för en backe helt avslappnat för jag tänkte att här borde hon inte bralla, det gjorde hon inte heller... men det dök upp en vit katt och timjan blev så rädd att hon vände på en femöring och rusade iväg, tappade då ena stigbygeln å sen blev det brallar, men som tur var så var de ganska så mjuka så höll mig kvar! stackarn, hon och katten blev nog lika rädda för katten for iväg som ett skott! :P

Ledig imorrn, så då blir det till att sova hos mamma inatt för att göra Daisy sällskap imorrn, vilket en viss person inte är så glad åt... ska även in till stan vid 12 tiden för att klippa luggen hos min kära kusin!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0