27 April

Idag var jag Ledig från skolan, eller hade en dubbellektion på förmiddan men skulle bara öva till en redovisning så kunde lika gärna göra det hemma!

Vaknade vid 11.30 av att mamma ringde, men det var ävl ändå dags att gå upp så jag hinner med det som jag tänkt  göra!

Har satt igång min moppe nu så tog moppen hem till mamma för att gå ut med Daisy och sedan drog jag ut till Simona! blev en mysig skritttur i skogen + lite vattenträning!

Sedan blev det vidare mot posten för att hämta ut ett paket och sedan blev det att dra till jobbet! Inte kul att städa men det är lättförtjänta pengar! ;) nu sitter jag här och försöker ladda upp bilder på facebook men som tar hundra år!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0