26 April

Idag var det skola igen efter en lång helg, suck!
Men dagen gick hyffsat fort, jag och Yrsa fick oss en promenad till vägskälet i det fina vårvädret! :D
Väl hemma tog jag ut Daisy på en runda och precis när vi kommit in igen så såg vi Alicia och Mimmi så då blev det att gå ut igen så hundarna kunde leka av sig.

Mimmi är verkligen Daisys bästa vän,
de leker nästan alltid minst en gång om dagen då vi bor grannar. Om man säger "mimmi" så blir Daisy alldeles till sig och springer till dörren och sedan drar hem till mimmi om man låter henne välja själv!

Tog iaf med mig kameran ut för att fota dem lite, blev några riktigt härliga bilder, men då min dator är så seg att ladda upp bilder med lite bättre kvalite på så får bilderna komma imorgon, men här kommer iaf en bild som jag har klippt till lite!


Efter lekstunden blev det att stoppa ner Daisy i badkaret för att tvätta av henne! De sprang runt i det lilla leriga vattnet som fanns där och Mimmi badade till och med i vattnet, hon liksom dök ner!

Fler bilder kommer upp på min Facebook (Emma Dahlen)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0