25 April

Idag blev det att stiga upp tidigt för att åka ut till billsta kl 9 på morgonen, det var lokal hästdressyr och då måste man såklart ut och heja på hemmaekipagen! Över lag tycker jag att det gick bra för alla, ridskolehästarna som var med var väldigt spända å nervösa, men ryttarna gjorde så bra det bara gick att göra av situationen.

Efter tävlingen var Blondiemöken så snäll att köra mig ända till Simona! riktigt snäll tjej det där när hon bara vill ;)
Jag och Eva red iaf ut och jag vattentränade med Simona, hon travade igenom lilla sjön som bildats i sandtaget och genom de stora pölarna som sträckte sig över hela vägen!!!  mitt mål är att få henne att tycka det är roligt med vatten, men verkar vara på god väg! hon tyckte att hon var så duktig å snygg när hon travade runt i vattnet, men skulle kunna tro att hon visade upp sig  för någon :P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0