21 April

Var som sagt hemma idag och jag måste säga att jag har varit riktigt flitig! eller okej jag vaknade vid 10 så då låg jag kvar i sängen å kollade på flera avsnitt av gossip girl. sen vid 11 tiden blev det att ta ut hunden för att sedan fortsätta kolla på gossip till 1 tiden. sen fick jag för mig att jag skulle städa hela mitt rum, och det blev det. men när jaag kommit halvvägs och det var fullt med saker överallt så ångrade jag mig att jag änns börjat men det var bara att fortsätta. var klar vid halv 3 så då blev det att gå ut med Daisy igen för att sedan bli hämtad av mamma för att åka upp till huddinge sjukhus... min syster skulle på ett möte där så satt på sjukhuset och väntade i 2 timmar, inte så kul men aa.

fan vad pissigt väder det varit idag?! vart har solen tagit vägen? jag hoppas då att den kommer tillbaka snart igen...

imorgon slutar jag kl 12 så då blir det att vandra till vägskälet i snöblandat regn, snuskväder!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0