20 April

härlig dag i skolan idag. hade djuråhållning i park där vi har grupparbete så jag å min grupp fixade vår planch och sen hade vi försäljning och service som var lite mindre kul men den timmen gick fort! sedan var det lunch och sen fick jag skjuts hem! :D

Tilda och Ida läser en kurs om guidning så de skulle till en skola i järna för att berätta vad en djurvårdare gör typ så passade på att åka med!
Tog en tur med Daisy för att sedan cykla ut till Simona. dörren hade inte gått upp till boxen där deras lunchhö låg som de ska ha kl 12 så när jag kom ut kl 14 så var det bara att ge dem mat... eftersom jag inte kunde rida på typ en timme så tvättade jag simonas svans och hennes vita strumpor så hon blev jätte fin! var så varmt idag så man får väl passa på medan man kan ;)

Sen var hon inte alls rolig att rida, bara hetsig å jobbig, lyssnade inte alls. men klättrade lite och det gick iaf bra.
kom hem och duschade för att åka och städa på skolan som jag gör varje tisdag...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0