18 April

Känns inte som om jag gjort speciellt mycket idag, åkte ut till stallet kl 10 för att lastträna med pållarna. simona gjorde ite framsteg, idag gick hon in efter ca 40 min ist för 1,5h... det vi gör nu är endast at vänta ut henne, för känns som om det är det effektivaste sättet.

Timjan gick in idag med och stod och åt hö, men dörren åkte igen så då blev hon rädd men hon gick in igen efter några minuter bara och stod lugnt och åt hö! :D

Sen kom jag hem och tittade på Gossip girl! har börjat kolla om på alla avsnitt nu så man hänger med på de nya, har missat så många!

Vid halv två bar det av till farfar för att fira honom (fyllde 77 år igår)... blev kvar där några timmar och sen vid 5 tiden åkte jag ut till Billsta  för att ha Usek möte...

Säljer nu Newbody så de som är intresserade av att köpa kan kontakta mig!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0