16 April

Idag känns det som om jag har hunnit med väldigt mycket fast jag egentligen inte har gjot det ;)  Gick upp vid 10 för att göra mig iordning, gå ut med Daisy och ta mig till pappa för att hämta busskortet innan tåget vid 11.41.

Väl inne i stan var det en halvtimme kvar innan jag skulle till Cicci och klippa luggen så gick runt lite på stan för att handla för mina present kort. handlade 4 olia nagelack på H&M men på JC hittade jag inget som jag ville ha just nu... gick sedan vidare mot veromoda för att titta om de hade någon snygg jacka, och jag hittade en! :D men hann inte prova den för tiden gick så snabbt så var dags att gå till salongen. Men efter klippningen så provade jag den och den fick föja med mig hem! :D


När jag varit hemma någon timme så cyklade jag hem till mamma för att hämta Daisy, skulle följa med Sabina ut till billsta så få fick Daisy träna lite kondition också :P

När mamma hämtat Daisy på billsta så cyklade jag vidare till Simona då jag skulle ha henne på ridlektionen! Hon var en riktigt liten skitgris och tjurpuppa innan vi red iväg, men väl på lektionen var hon jätte duktig!

Sabina red och mötte mig när jag skulle till billsta, och för en gångs skull så gillade Simona en valack! helt otroligt!
Men sen på billsta märkte jag att hon var brunstig så det var väl inte så konstigt :P

Här kommer lite bilder, Pappa kom och fotade!


(Klicka på bilderna för att få dem större)
     


Kommentarer
Postat av: My

Vilken söt blogg :)

2010-04-17 @ 21:16:16
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, söt?

2010-04-17 @ 22:16:32
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0